2012/11/04

Christina Aguilera makeup series #1 / Christina Aguilera sminksorozat #1

I love Christina Aguilera's voice and her albums but most of the time I do not really understand her closet and her style. In my opinion her best period was the 'Back to Basics'-period. The Pin-up style is really great for her. But from her makeups' point of view she is always very inspiring and interesting. So I decided to start a series regarding her different makeups. I will try to recreate her best looks. I've chosen them randomly, they are not in chronological order.

My first choice is the yellow-eyed makeup from 'Not Myself Tonight'. She wears a lot of different and amazing makeups in this video so I will bring some others as well later.

Nagyon szeretem Christina Aguilera hangját és az albumait, de az esetek többségében nem igazán értem a ruhaválasztásait és az aktuális stílusát. Szerintem a  'Back to Basics'-es időszakában nézett ki a legjobban. A Pin-up stílus szuperül áll neki. De ami a sminkjeit illeti, minden alkalommal inspiráló és érdekes. Ezért döntöttem úgy, hogy elindítok egy sorozatot, aminek keretén belül megpróbálom újraértelmezni a legjobban eltalált sminkjeit. Véletlenszerűen döntöttem, nem időrendben haladok majd.

Az első választásom a 'Not Myself Tonight'-ból a sárga szemsmink. Számos különböző és bámulatos sminket visel ebben a videóban. Biztos vagyok benne, hogy mást is fogtok még látni tőlem.






 My interpretation / Az én értelmezésemben:








My version is a little bit wearable since I haven't use any false lashes. It's a very simple, easy but spectacular makeup.

Az én verzióm kicsit hordhatóbb, mert nem használtam műszempillát. Egy roppant egyszerű, könnyen elkészíthető, de egyben nagyon látványos smink.

List of products / Terméklista:

Face/Arc:

  • YSL Teint Radiance Foundation No.3 Opale Opal
  • MAC Pro Longwear Concealer in NW25
  • MAC Prep+Prime Transparent Finishing Powder
  • MAC Powder Blush in Buff
  • MAC Fix+

Eyes/Szemek:

  • MAC Paint Pot in Rubenesque
  • NYX Jumbo Eyeshadow Pencil in Milk
  • MAC Eye Shadows: Chrome Yellow, Scene
  • MAC Pigment:Golden Lemon
  • Miss Sporty Fabulous Glam Liquid Eye Liner in Ebony Black
  • Maybelline Illegal Length Waterproof Mascara
Lips/Száj:
  • Carmex
  • MAC Pro Longwear Lip Pencil in Throw Me a Line! (Limited Edition)
  • Astor Color Last Lipstick 

Pictures / Képek: Google

11 megjegyzés:

  1. i love christina too, the eye color looks good on you.
    http://rock4less.blogspot.co.uk/

    VálaszTörlés
  2. You've done so well! I really like it! Your red hat is so sweet)

    VálaszTörlés
  3. Jó ötlet ez a sorozat, a smink pedig ütős :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Kati! Örülök, hogy tetszik az ötlet és a smink is! :D

      Törlés
  4. tetszik az ötlet és a megvalósítás is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi-köszi! Olyan szuper sminkekben rohangál ez a csaj, hogy egyszerűen nem tudtam ellenállni. :D

      Törlés
  5. Uha az a sárga az valami brutálisan jó, a tusvonalad is zseniális! Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Nelli! :) Ezt szeretem ebben a sminkben, hogy gyorsan megvan, de annyira látványos.

      Törlés