2012/10/28

Clothes Haul / Ruha haul

I start working for a new company tomorrow morning. I'm so excited! For this special occasion I felt I should refresh my closet a little bit. I bought some basic pieces.

Holnap reggel kezdek az új munkahelyemen. Már nagyon izgatott vagyok! Úgy éreztem, hogy itt a tökéletes alkalom, hogy egy kicsit felfrissítsem a ruhatáramat. Egy pár alapdarabra ruháztam be ezúttal.

H&M:










The pale pink angora sweater was love at first sight when I saw it on Lana del Rey. I've bought a blazer-trousers set in black. Unfortunately, the quality of the pictures are not the best. :(
Since I'm an ethusiastic scarf collector I couldn't resist buying this beauty.

A halvány rózsaszín angóra pulóverbe azóta szerelmes vagyok, amióta megláttam Lana del Rey-en. Muszáj volt vennem egy nadrágkosztümöt is, egy fekete szett mellett döntöttem. Sajnos a képek nem a legjobb minőségűek lettek, hála az esti fotózásnak. :(
Mivel lelkes sálgyűjtő vagyok, nem tudtam ellenállni ennek a gyönyörűségnek.


C&A:








I was fortunate because there was -25% sale at C&A the day I was there (Nóri, thanks for the great tip!). I've purchased these colorful turtleneck shirts, a soft pulover and a white blouse with long sleeves.
I'm really that kind of person who believes in the power of accessorizing that's why I usually buy basic clothes.

Szerencsés voltam, mert -25%-os leárazás volt a C&A-ban azon a napon, amikor ott jártam (A tippet köszönöm Nórinak!). Az új szerzeményeim két színes garbó, egy pihe-puha pulóver és egy hosszú ujjú fehér blúz.
Tényleg az a fajta ember vagyok, aki a kiegészítők hatalmában hisz, ezért választok általában ennyire alapdarabokat.


Debenhams:




Actually, I've found this amazing leather dress in a second-hand store. It hasn't been worn before. My best purchasing ever.

Valójában egy turiban találtam rá erre a csodálatos bőrruhára. Sosem hordták még. A legjobb beszerzésem eddig.


Deichmann:






Finding a suitable pair of shoes for me is always a nightmare. My size is 11 - 11,5 (US). I've found these simple black pumps at Deichmann, the price was really friendly since they were -50% cheaper. They will be perfect in the office.

A hátam közepére se kívánom egyik alkalommal sem a cipővásárlást. 42-es lábméretnél sikerült még anno megállni, még szerencse. Ezt az egyszerű, fekete magassarkút a Deichmann-ban találtam. Elég jó vétel volt, mert -50% kedvezmény volt rá. Tökéletes lesz majd az irodában.

9 megjegyzés:

  1. .42-es labmeret?? neked akkor nem konnyu cipot venni gondolom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyenesen szörnyű. Olyan élmény magamat rávenni, hogy elinduljak cipőt venni, mint másnak a fogorvoshoz menni. Elég limitáltak a lehetőségek. De így több pénz marad táskára! :) Ott kompenzálok.

      Törlés
  2. .neten cipot venni eleg rizikos, de talan tobb a lehetoseg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, erre már én is gondoltam, mert ott azért több a lehetőség. Csak pontosan amiatt félek, hogy mi van, ha mégsem jó. Majd egyszer összeszedem minden bátorságomat! :D

      Törlés
  3. Gratulálok az új munkahelyedhez, én is most készülök egy kisebb bevásárlásra majd szintén ezen apropóból. :)
    Mit ne mondjak nekem 38-as lábam van és azaz a méret amivel ha nem iparkodom akkor először elfogy, úgy sem könnyű. Anyukámnak a 35-36-os lába meg a horror, őt sem irigylem. Az angóra pulóver pedig nagyon tetszik, én is kiszúrtam már a reklámban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Ezek szerint, akkor én is gratulálhatok az új munkádhoz! :)))
      Sajnos az a rideg valóság, hogy nincs ideális lábméret... :)

      Törlés
    2. Vagy ideális cipő... még pár héttel ezelőtt megtaláltam a nagy Őt aztán addig hezitáltam amíg el nem vitték... most meg hiába keresek cipőt semmi jót nem találok. Tegnap már tök kiborultam, csizmákat próbálgattam és nem jöttek fel a vádlimra- oké jó sportoltam de mégse vagyok már ennyire amorf basszus. :D
      Úgyhogy most nincs téli cipim...

      Törlés
    3. A téli cipőkről ne is beszéljünk. Most ugye dress code van az új munkahelyen és nincs olyan téli cipőm, ami illik a kosztümnadrághoz. Elhiheted mennyire vágyom az újabb stresszes körútra. :S
      Remélem azért sikerrel jársz és majd láthatom az új szerzeményt egy haul bejegyzésben! :D

      Törlés