2012/09/06

CR Fashion Book

I'm sure that every fashion enthusiast heared of Carine Roitfeld new project, the CR Fashion Book. The official site was launched this Tuesday and the magazine is going to be available from13th September. She publishes two issues per year.

It is officially confirmed that Kate Upton and Audrey Harrelson are on the cover page, Bruce Weber was the photographer. Honestly, I do not exactly understand the Kate Upton cover. She everything but high-fashion. This is my opinion and I completly understand, if others think the opposite.

Some statistical details regarding the first issue: it  is 340 pages, from this ads are 150 pages (the original plan was 100 pages), every ad is double page spreads, beside that they will be visible on the website for 6 months, it costs $ 40,000 to the brands like Armani, Dior, Louis Vuitton, Chanel, etc. 50,000 copies will be distributed for $15 per issue. 90% of the content is dedicated to fashion shoots with collaborations like Linda Evangelista, Lara Stone or Stephanie Seymour and other less-known models.

Just a few extra words about the ads. They will be positioned in alphabetical order except from those brands which bought the premium positions. Carine wittily added “So it’s better to be Alexander Wang than Balenciaga.”. :)

Since Roitfeld is a grandmother, she is interested in topics like family, pregnancy or motherhood. This is perceptible on this issue.


Biztos vagyok benne, hogy minden divatfüggő hallott már Carine Roitfeld új projektjéről, a CR Fashion Book-ról. A hivatalos honlap e hét kedden debütált, míg a magazin, melyből két számot fognak kiadni évente,  szeptember 13-tól vásárolható meg.

Hivatalosan is megerősítették, hogy Kate Upton, illetve Audrey Harrelson szerepel majd a Bruce Weber által fotózott címlapon. Őszintén szólva nem igazán értek egyet ezzel a választással. Kate Upton nevezném mindennek, csak high-fashion-nek nem. De természetesen ez csak az én privát véleményem, tiszteletben tartom, ha mások pont az ellenkezőjét gondolják.

Néhány statisztikai adat az első számról: 340 oldalas, melyből 150 oldal reklám (eredetileg 100 oldalasra tervezték a hirdetések mennyiségét), dupla oldalasak, emellett láthatóak lesznek fél éven keresztül a honlapon is. 40,000 dollárt költöttek minimum a megjelenésre olyan márkáknak, mint Armani, Dior, Louis Vuitton vagy Chanel. 50,000 példányt adnak ki 15 dolláros darabáron. 90%-át a tartalomnak divat képekre szánták amelyeken a kevésbé ismert modellek mellett olyan nagy nevek szerepelnek majd, mint Linda Evangelista, Lara Stone és Stephanie Seymour.

Még néhány szót ejtenék a hirdetésekkel kapcsolatban. Betűrendben lesznek, kivéve azok a márkák, amelyek megvették a prémium pozíciókat. Carine szellemesen meg is jegyezte, hogy "Ebben az esetben jobb Alexander Wang-nek lenni, mint Balenciaganak". :) 

Amióta Roitfeld nagymama lett, újra elkezdték foglalkoztatni olyan témák, mint a család, várandósság vagy anyaság. Ezek nagyon is láthatóak lesznek ebben a számban.








    

1 megjegyzés: