2012/10/07

Fall has officially arrived / Hivatalosan is megérkezett az ősz

Indian summer was long enough and I happily welcomed Fall. Since this is my favourite season, I'm pretty enthusiatic. But the same problem has occurred this time like every begining of the seasons. I should definitely refresh my closet. I'm sure you're familiar with this.

Since I really like H&M and I checked their online store yesterday and I found a lot of fancy pieces. I categorized them so you can check them easily and pick what you like.

Az indián nyár épp elég sokáig tartott. Örömmel köszöntöttem végre valahára az őszt. Mivel a kedvenc évszakomról van szó, kifejezetten lelkes vagyok. De ahogy az lenni szokott, most is felmerült az örök problémám, ami minden évszak elején fejtörést okoz. Mégpedig az, hogy ráférne egy frissítés a gardróbomra. Megkockáztatom, hogy nem vagyok egyedül ezzel a problémával.

A H&M mindig is közel állt a szívemhez, úgyhogy tegnap átnéztem az online katalógusukat ötletekért kutatva. Kategorizáltam a kedvenc darabjaimat, így Ti is könnyebben átláthatjátok őket és lehet, hogy valamelyik megtetszik Nektek is.

Sweaters & Blazers / Pulóverek ás blézerek:





Coats & Jackets / Kabátok és dzsekik:




Pants & Skirts / Nadrágok és szoknyák:




Bags & Boots / Táskák és csizmák:




Necklaces / Nyakláncok




Other accessories / Egyéb kiegészítők:



Pictures / Képek: H&M

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése